Ακαρνανικά Νέα


Ο Δήμος Λευκάδας προκειμένου να βελτιώσει την καθημερινότητα των δημοτών και επισκεπτών του, ενεργοποιεί πλατφόρμα επικοινωνίας με τους πολίτες για την άμεση ενημέρωση των προβλημάτων της καθημερινότητάς τους στο Δήμο.

Στόχος μας είναι όλοι οι εμπλεκόμενοι, Δήμαρχος, Αντιδήμαρχοι, Υπηρεσίες, να γνωρίζουν άμεσα τα προβλήματα της καθημερινότητας των δημοτών/επισκεπτών και να τα επιλαμβάνονται την επίλυσή τους άμεσα. Μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας https://4mycity.lefkada.gov.gr/, θα πραγματοποιείται η καταγραφή των αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών/επισκεπτών και η παρακολούθησή τους.

Το νέο ψηφιακό εργαλείο ενεργοποίησης των πολιτών και διάδρασης Δήμου-δημότη για την επίλυση καθημερινών προβλημάτων προσφέρει παράλληλα χρήσιμα ποσοτικά δεδομένα και δράσεις του Δήμου.

Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή μέσω της δωρεάν εφαρμογής για έξυπνα τηλέφωνα (smartphone) με λογισμικό iOS και Android ή μέσω της https://4mycity.lefkada.gov.gr/ web app στην ιστοσελίδα του Δήμου Λευκάδας.

Η καταχώρηση αναφορών ή αιτημάτων γίνεται σε 4 απλά βήματα:

  1. Υποβολή αιτήματος κατά κατηγορία
  2. Επιλογή τοποθεσίας
  3. Προσθήκη φωτογραφίας
  4. Αποστολή του αιτήματος στον Δήμο.                                    
  5. Η εφαρμογή έρχεται για να καλύψει αιτήματα τα οποία σχετίζονται με προβλήματα καθημερινότητας (αδέσποτα, συλλογή αποβλήτων, κάδοι αποβλήτων, αθλητικοί χώροι, δημοτικός φωτισμός, οδοποιία, κοινόχρηστοι χώροι, καθαρισμός κοινόχρηστων χώρων, πράσινο, παιδικές χαρές, κοιμητήρια). Ο δημότης μπορεί να υποβάλλει το αίτημά του ακολουθώντας τα κατωτέρω βήματα:
  6. Εάν έχετε με λειτουργικό Σύστημα Android έξυπνο τηλέφωνο (smartphone) μπορείτε να το κατεβάσετε από το Play Store (https://apps.apple.com/gr/app/4mycity-λευκάδας/id6742177271?l=el),
    αν έχετε με λειτουργικό Σύστημα iOS έξυπνο τηλέφωνο (smartphone) από το App Store (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.tessera.formycitylefkada)
  7. Επιλογή «Αναφορά προβλήματος».
  8. Φωτογραφίζει το πρόβλημα αν επιθυμεί και το αναφέρει.
  9. Σημειώνει την ακριβή τοποθεσία στους χάρτες της google ή αναφέρει τη διεύθυνση ολογράφως στο πεδίο «Διεύθυνση».
  10. Το αίτημα έχει δρομολογηθεί αυτόματα στο κατάλληλο τμήμα του δήμου.
  11. Ενημερώνετε μέσω e-mail για την πρόοδο του αιτήματος μέχρι αυτό να επιλυθεί.
    Στα αιτήματα που υποβάλλονται, υπάρχει η δυνατότητα να παραθέσετε είτε σχόλια είτε πληροφορίες που θα βοηθήσουν το προσωπικό του Δήμου να επιλύσει αυτά πιο γρήγορα.

ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ ΛΕΥΚΑΔΑΣ